خانوم جیم ح

باد پاییزی

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴ ب.ظ

آخی یادش بخیر این وبلاگو ایجاد کردم تا حال و روزای خوشمو توش ثبت کنم والان که اومدم سراغش حدودا یک ساله که بهش سر نزدم 🤔 فک کنم نوشتن برام سخته اما همیشه دوس داشتم بنویسم... 

ماه محرمه و عزاداری برای امام غریب و مظلوم و عطشان کربلا ، این روزا بیشتر حس میکنم که چقد دورم از اصل خویش چقد تو زندگی دنیوی غرق شدم که از معنویات بدورم یادم رفته کی ام و بحر کجا دویده ام ؟؟؟

تلنگر خیلی خوووبه یعنی یکی حواسش بهت هست کاش حواسمون باشه...

واما از هرچه بگذریم سخن عشق 😍 خوشتر است

ان شاءالله به یاری خدا بعد ایام محرم و صفر میریم خونه ی بخت و دوران نامزدی تموم بشه لطفا 👫

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
magical smile

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی